C is for cookie

 

Hej! Jag är en förvirrad tjej som skriver: Hej! Nedan följer lite info om mig för dig som inte känner mig:

 

Jag älskar Dream Theater

(Världens största Progressive Metal-band bestående av några utav de tekniskt sett bästa musikerna i världen).

 

Deras trummis heter Mike Portnoy, han är min idol.

 

Vill du ha en lika angenäm och trivsam förmiddag som jag? (”say what?!” tänker du kanske nu) Följ då instruktionerna nedan:

 

 

Lyssna på kakmonstret (klippet nedan) i max 30 sekunder, inte längre (GÖR DET)! Skrolla sedan ned och följ vidare instruktioner, fortsätt därefter enligt samma mönster.

 

 

 

 

Lyssna På Dream Theater och Mike Portnoy. 12 sekunder in i klippet = Överraskning. Alla tycker om överraskningar.

 

 

 

Skratta nu med mig och alla andra DT-fanboys, för det här, mina damer och herrar, det är roligt!

 

 

How can you prepare

For what would happened next?

No son should ever

have to see his father such a mess

It's a miricle he lived

It's a blessing no one died

By the grace of god above

Everyone survived

 

C is for cookie, that's good enough for me!

C is for cookie, that's good enough for me!

C is for cookie, that's good enough for me!

oh cookie, cookie, cookie starts with C!

YEAH!

 

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Emily

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-13 @ 21:31:08
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0